Projecten

Het ruikt hier naar eigen lof!

Categorie:

Copywriting voor Tein Techology – Smart Copy meets Smart Tech
Categorie: copywriting-sterk-merk copywriting-tech

Onthoud die naam Tein Technology: de kans bestaat dat u de naam nog nooit gehoord hebt. Maar op het einde van deze case study gaat u ‘m nooit nog vergeten. Want bij elke stap die ons land zet richting slimme infrastructuur, Smart Cities en digitale innovatie, steekt de knowhow van dit Brusselse bedrijf de kop […]

Employer Branding voor Matexi? Dat is ons werk.
Categorie: copywriting-vastgoed employer-branding

Hoe overtuig je de juiste profielen om te kiezen voor een bouwbedrijf/vastgoedontwikkelaar? Matexi zocht naar geëngageerde talenten, die hun schouders wilden zetten onder de missie van het bedrijf. Tijd voor een Employer Branding-campagne die de ziel van dit bedrijf perfect vatte. Proud to be Matexi Een project van Matexi is nooit zomaar een project. Het […]

ION – Develop Different. Vastgoedontwikkeling met karakter. Eigenzinnige copy.
Categorie: copywriting-vastgoed online-copywriting

ION – Develop Different is een apart beestje. Deze hyperambitieuze West-Vlaamse projectontwikkelaar schiet als een cheeta doorheen de vastgoedmarkt. Geen wonder dat dit bedrijf potten breekt als een van de snelst groeiende vastgoedontwikkelaars van België. ION verovert de harten van z’n klanten. Maar vooral: een steeds groter deel van de markt. Met slim uitgekozen projecten, […]

Copywriting voor Deloitte: het meest complexe, eenvoudig verwoord
Categorie: copywriting-sterk-merk

Deloitte is de grootste zakelijke en financiële dienstverlener ter wereld. Hun beroemde, simpele logo is overal bekend. Deloitte levert consultancy voor ondernemingen in elke mogelijke sector. Dit bedrijf barst van de expertise en diepgaande knowhow. En is een kennis-hub waaruit bedrijven kunnen putten in hun zoektocht naar groei en optimalisatie. Inzicht in zicht Deloitte levert […]

Cushman & Wakefield: wereldleider in vastgoed – met copywriting door De Woordnatie
Categorie: copywriting-sterk-merk copywriting-vastgoed

Cushman & Wakefield: een onklopbare naam in de internationale vastgoedwereld. Klasbak en wereldleider in bedrijfsvastgoed. Maar vooral: visionair in het lezen van de markt, het creëren van waterdichte strategieën én het bepalen van de toekomst in de sector. Aanwezig op alle continenten, met bakken expertise en een zeer herkenbaar smoelwerk. Je kan geen vacant winkelpand […]

NIVO finess’: copy voor kunstboek met recepten van sterrenchefs
Categorie: copywriting-sterk-merk print-copywriting

De Woordnatie schreef een boek. Over de gans. Vol recepten van sterrenchefs. In 3 talen. Hoe dát komt, dat is een fijn verhaal. Telefoon uit Malle. Of we misschien een boek willen schrijven. Een kunstboek, met unieke recepten van befaamde topchefs. Nu, als monumenten zoals Nick Bril, Vicki Geunes en Roger Van Damme – om […]

Creatieve SEO-copywriting voor Sylvester: nostalgie ontmoet frisse ambitie
Categorie: online-copywriting seo-copywriting

Geheimpje: af en toe wrijven we onszelf stevig in de handen wanneer er een offerteaanvraag komt aanwaaien. Toen Sylvester ons contacteerde voor de creatieve SEO-copywriting van hun nieuwe website, werd er verdorie wat afgewreven. Dit productiehuis heeft namelijk een fabelachtige impact gehad op onze kindertijd. We moeten het beginmuziekje van Dag Sinterklaas nog maar horen […]

Sprankelende copywriting voor Martini
Categorie: copywriting-reclame copywriting-sterk-merk

Aperitivo Time? Ge moogt gerust zijn. Martini gooide de deuren van Caffe Torino – een unieke pop-up cocktailbar – open. Terwijl De Woordnatie copywriting voor Martini leverde die deed watertanden. De opdracht: onlineteksten schrijven om fijnproevers en masse op de barkruk te krijgen. Maar ook: thuisblijvers overhalen om gebruik te maken van de unieke cocktails-aan-huis-formule. We […]

Partena Hulp in Huis: Employer Branding copywriting
Categorie: employer-branding

Partena Hulp in Huis is een gevestigde waarde in de wereld van dienstenchequebedrijven. De uitdaging: voldoende geschikte huishoudhulpen vinden om aan de stijgende vraag van klanten te voldoen. De oplossing: een Employer Branding-campagne die Partena in de markt zet als dé werkgever voor gelukkige huishoudhulpen. Met propere – konden we niet laten liggen – Employer […]