Category: Copywriting sterk merk

Copywriting voor Tein Techology – Smart Copy meets Smart Tech

Onthoud die naam Tein Technology: de kans bestaat dat u de naam nog nooit gehoord hebt. Maar op het einde van deze case study gaat u ‘m nooit nog vergeten. Want bij elke stap die ons land zet richting slimme infrastructuur, Smart Cities en digitale innovatie, steekt de knowhow van dit Brusselse bedrijf de kop […]

lees meer

Copywriting voor Deloitte: het meest complexe, eenvoudig verwoord

Deloitte is de grootste zakelijke en financiële dienstverlener ter wereld. Hun beroemde, simpele logo is overal bekend. Deloitte levert consultancy voor ondernemingen in elke mogelijke sector. Dit bedrijf barst van de expertise en diepgaande knowhow. En is een kennis-hub waaruit bedrijven kunnen putten in hun zoektocht naar groei en optimalisatie. Inzicht in zicht Deloitte levert […]

lees meer

NIVO finess’: copy voor kunstboek met recepten van sterrenchefs

De Woordnatie schreef een boek. Over de gans. Vol recepten van sterrenchefs. In 3 talen. Hoe dát komt, dat is een fijn verhaal. Telefoon uit Malle. Of we misschien een boek willen schrijven. Een kunstboek, met unieke recepten van befaamde topchefs. Nu, als monumenten zoals Nick Bril, Vicki Geunes en Roger Van Damme – om […]

lees meer

Sprankelende copywriting voor Martini

Aperitivo Time? Ge moogt gerust zijn. Martini gooide de deuren van Caffe Torino – een unieke pop-up cocktailbar – open. Terwijl De Woordnatie copywriting voor Martini leverde die deed watertanden. De opdracht: onlineteksten schrijven om fijnproevers en masse op de barkruk te krijgen. Maar ook: thuisblijvers overhalen om gebruik te maken van de unieke cocktails-aan-huis-formule. We […]

lees meer
[Daarom] De Woordnatie

U weet dat u het wilt. Jaag die stroom van knetterende copywriting doorheen uw marketing. Wek die eindelijk eens tot leven. It’s Alive! En nog geen klein beetje. De juiste teksten, daar gaan uw haren van rechtstaan. Daar komt stoom van uit uw oren.

De Woordnatie weet welke voltage het beste werkt. Want goed gedoseerde spanning zet dingen in beweging. Klanten, bijvoorbeeld. Die tegenwoordig alleen nog in actie schieten bij de juiste uppercut aan energie. Die smeken om communicatie die de juiste zekering aanzet.

Laat uw marketing het licht zien. Flip the switch, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen. Steek uw vingers in onze stopcontactpagina en geef ons een seintje.

 

 

Contacteer ons
Contact Details
info@woordnatie.be
Stanleystraat 6, 2018 Antwerpen
(+32) 0499 61 38 44
BE06 3086 8697
BE11 3631 5803 3248
BBRUBEBB