Think Possible – de talentversie
De grootste telecomspeler van België zoekt nieuw talent. Tijd om het werkgeversmerk een duchtige opfrisbeurt te geven, dus! Dat gebeurt helemaal in lijn met de speelse Think Possible!-campagne van het geweldige Famous. De nieuwe slagzin: “Shape the future of digital with us!”
Dit keer aan de knoppen: het al even geweldige De Facto Image Building, kind aan huis bij De Woordnatie én een broeinest van strategisch en creatief talent. Voor hun strategische, creatieve copywriting kloppen ze evenwel bij ons aan.
Hof van Cleve haalt zijn truffels immers ook niet bij de eerste de beste zwammenboer, toch?
Let’s talk strategy
Afijn, werk te doen! Eerste stap: het uitwerken van een wervend werkgeversverhaal. Op basis van door het reclamebureau uitgevoerde workshops met medewerkers. Alle input kristalliseerden we netjes in een vlot leesbaar, overtuigend EVP – of: Employer Value Proposition. Een visietekst die de merkidentiteit van Proximus op Employer-gebied haarfijn capteert.
Van daaruit vertrekt de trein richting creatieve campagne. Met een Employer Branding-campagne die de digitale troeven van Proximus pats-boem in het hart van de gezochte talenten plant.
Copywriting Proximus: Think Possible met De Woordnatie
De Woordnatie schreef samen met De Facto Image Building de Employer Branding-campagne voor Proximus. En leverde copywriting en strategische input voor:
- de Employer Value Proposition
- het scenario van de nieuwe rekruteringsvideo (check ‘m hieronder, een lekker staaltje vakmanschap van FilmFolie!)
- alle content van de nieuwe jobsite
- vacatureteksten
- de slogan, creatieve campagne en alle afgeleide dragers – van HLN-banner tot het bushokje in je buurt
- testimonials
En dat allemaal in drie talen! Ontdek het hele plaatje op de nieuwe jobsite van Proximus