NIVO finess’: copy voor kunstboek met recepten van sterrenchefs

De Woordnatie schreef een boek. Over de gans. Vol recepten van sterrenchefs. In 3 talen. Hoe dát komt, dat is een fijn verhaal.

Telefoon uit Malle. Of we misschien een boek willen schrijven. Een kunstboek, met unieke recepten van befaamde topchefs. Nu, als monumenten zoals Nick Bril, Vicki Geunes en Roger Van Damme om er maar een paar te noemen – in de rij staan om een recept op maat voor je te creëren, dan heb je iéts goed gedaan met je bedrijf.

Bert Van Den Auwelant van NIVO finess’ maakt het mee. De reden? Zowat alle chefs met naam zijn bij hem kind aan huis. Zijn bedrijf levert immers superieure truffels, delicatessen en foie gras aan sterrenrestaurants in de Benelux. Alle grote namen werken met zijn producten.

Na een kwarteeuw in het vak, verzamelde Bert bovendien een voortreffelijke verzameling kunst. Een groot deel daarvan focust op – je raadt het niet – de gans. Een fascinerend én rijk gedocumenteerd dier, dat sinds de oude Egyptenaren zijn stempel druk op elke grote beschaving.

Om het jubileum van NIVO finess’ onvergetelijk te maken, besliste Bert om een boek uit te brengen. Niet zozeer uit commerciële redenen. Maar vanuit zijn passie voor het vak, het product en de gans.

De Woordnatie weefde het verhaal tussen tijdperken en kunstobjecten. Tussen mythes en legendes. Tussen hoge kunst en populaire objecten. Print copywriting waar je goesting van krijgt. Uitgevoerd in het Nederlands, Frans en Engels.

 

 

PROJECTEN UIT DEZE CATEGORIE:

Copywriting voor Tein Techology – Smart Copy meets Smart Tech
Categorie: copywriting-sterk-merk copywriting-tech

Onthoud die naam Tein Technology: de kans bestaat dat u de naam nog nooit gehoord hebt. Maar op het einde van deze case study gaat u ‘m nooit nog vergeten. Want bij elke stap die ons land zet richting slimme infrastructuur, Smart Cities en digitale innovatie, steekt de knowhow van dit Brusselse bedrijf de kop […]

Copywriting voor Deloitte: het meest complexe, eenvoudig verwoord
Categorie: copywriting-sterk-merk

Deloitte is de grootste zakelijke en financiële dienstverlener ter wereld. Hun beroemde, simpele logo is overal bekend. Deloitte levert consultancy voor ondernemingen in elke mogelijke sector. Dit bedrijf barst van de expertise en diepgaande knowhow. En is een kennis-hub waaruit bedrijven kunnen putten in hun zoektocht naar groei en optimalisatie. Inzicht in zicht Deloitte levert […]

Cushman & Wakefield: wereldleider in vastgoed – met copywriting door De Woordnatie
Categorie: copywriting-sterk-merk copywriting-vastgoed

Cushman & Wakefield: een onklopbare naam in de internationale vastgoedwereld. Klasbak en wereldleider in bedrijfsvastgoed. Maar vooral: visionair in het lezen van de markt, het creëren van waterdichte strategieën én het bepalen van de toekomst in de sector. Aanwezig op alle continenten, met bakken expertise en een zeer herkenbaar smoelwerk. Je kan geen vacant winkelpand […]

NIVO finess’: copy voor kunstboek met recepten van sterrenchefs
Categorie: copywriting-sterk-merk print-copywriting

De Woordnatie schreef een boek. Over de gans. Vol recepten van sterrenchefs. In 3 talen. Hoe dát komt, dat is een fijn verhaal. Telefoon uit Malle. Of we misschien een boek willen schrijven. Een kunstboek, met unieke recepten van befaamde topchefs. Nu, als monumenten zoals Nick Bril, Vicki Geunes en Roger Van Damme – om […]

Sprankelende copywriting voor Martini
Categorie: copywriting-reclame copywriting-sterk-merk

Aperitivo Time? Ge moogt gerust zijn. Martini gooide de deuren van Caffe Torino – een unieke pop-up cocktailbar – open. Terwijl De Woordnatie copywriting voor Martini leverde die deed watertanden. De opdracht: onlineteksten schrijven om fijnproevers en masse op de barkruk te krijgen. Maar ook: thuisblijvers overhalen om gebruik te maken van de unieke cocktails-aan-huis-formule. We […]

[Daarom] De Woordnatie

U weet dat u het wilt. Jaag die stroom van knetterende copywriting doorheen uw marketing. Wek die eindelijk eens tot leven. It’s Alive! En nog geen klein beetje. De juiste teksten, daar gaan uw haren van rechtstaan. Daar komt stoom van uit uw oren.

De Woordnatie weet welke voltage het beste werkt. Want goed gedoseerde spanning zet dingen in beweging. Klanten, bijvoorbeeld. Die tegenwoordig alleen nog in actie schieten bij de juiste uppercut aan energie. Die smeken om communicatie die de juiste zekering aanzet.

Laat uw marketing het licht zien. Flip the switch, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen. Steek uw vingers in onze stopcontactpagina en geef ons een seintje.

 

 

Contacteer ons
Contact Details
info@woordnatie.be
Stanleystraat 6, 2018 Antwerpen
(+32) 0499 61 38 44
BE06 3086 8697
BE11 3631 5803 3248
BBRUBEBB