Employer Branding voor Matexi? Dat is ons werk.

Hoe overtuig je de juiste profielen om te kiezen voor een bouwbedrijf/vastgoedontwikkelaar? Matexi zocht naar geëngageerde talenten, die hun schouders wilden zetten onder de missie van het bedrijf.

Tijd voor een Employer Branding-campagne die de ziel van dit bedrijf perfect vatte.

Proud to be Matexi

Een project van Matexi is nooit zomaar een project. Het geeft vorm aan z’n omgeving. Hertekent het heden en de toekomst van een wijk of buurt. En heeft een sprankelende impact op z’n omgeving.

De insteek van de campagne was dan ook snel bepaald: bij Matexi werken, dat is deel uitmaken van projecten waar je trots op kan zijn. Waar je met je kinderen in rond kan lopen en met plezier kan zeggen: hier heb ík aan meegewerkt. Of zoals we het tijdens onze pitch verwoordden:

Bij Matexi zegt men niet eenvoudigweg: dat is mijn job. Medewerkers die écht trots zijn op wat ze samen realiseerden, zeggen vol fierheid: dat is ons werk.

Voor deze campagne realiseerde De Woordnatie

  • het uitschrijven van de Employer Value Proposition
  • het uitwerken van verschillende creatieve campagnevoorstellen
  • het mee uitwerken van de argumentatie ter verdediging van de campagnevoorstellen
  • het mee verdedigen van de pitch voor managers en CEO
  • het verfijnen van baselines, URL’s en short copy voor de campagne
  • het interviewen van medewerkers en uitschrijven van testimonials
  • het uitschrijven van een voice-over voor de campagnefilm
  • het aanpassen van de EVP in functie van online gebruik
  • het schrijven van een speech voor de CEO voor de lancering van de nieuwe campagne
  • het uitschrijven van interne mailingcampagnes

 

Dit project werd uitgevoerd in opdracht van/in samenwerking met De Facto Image Building.

VIDEO

PROJECTEN UIT DEZE CATEGORIE:

Copywriting voor Proximus: Employer Branding-campagne met een digitale smoel
Categorie: copywriter copywriting copywriting-sterk-merk creative-copywriter creative-copywriting employer-branding

Think Possible – de talentversie De grootste telecomspeler van België zoekt nieuw talent. Tijd om het werkgeversmerk een duchtige opfrisbeurt te geven, dus! Dat gebeurt helemaal in lijn met de speelse Think Possible!-campagne van het geweldige Famous. De nieuwe slagzin: “Shape the future of digital with us!”  Dit keer aan de knoppen: het al even […]

Partena Hulp in Huis: Employer Branding copywriting
Categorie: employer-branding

Partena Hulp in Huis is een gevestigde waarde in de wereld van dienstenchequebedrijven. De uitdaging: voldoende geschikte huishoudhulpen vinden om aan de stijgende vraag van klanten te voldoen. De oplossing: een Employer Branding-campagne die Partena in de markt zet als dé werkgever voor gelukkige huishoudhulpen. Met propere – konden we niet laten liggen – Employer […]

Employer Branding voor Matexi? Dat is ons werk.
Categorie: copywriting-vastgoed employer-branding

Hoe overtuig je de juiste profielen om te kiezen voor een bouwbedrijf/vastgoedontwikkelaar? Matexi zocht naar geëngageerde talenten, die hun schouders wilden zetten onder de missie van het bedrijf. Tijd voor een Employer Branding-campagne die de ziel van dit bedrijf perfect vatte. Proud to be Matexi Een project van Matexi is nooit zomaar een project. Het […]

ION – Develop Different. Vastgoedontwikkeling met karakter. Eigenzinnige copy.
Categorie: copywriting-vastgoed online-copywriting

ION – Develop Different is een apart beestje. Deze hyperambitieuze West-Vlaamse projectontwikkelaar schiet als een cheeta doorheen de vastgoedmarkt. Geen wonder dat dit bedrijf potten breekt als een van de snelst groeiende vastgoedontwikkelaars van België. ION verovert de harten van z’n klanten. Maar vooral: een steeds groter deel van de markt. Met slim uitgekozen projecten, […]

Cushman & Wakefield: wereldleider in vastgoed – met copywriting door De Woordnatie
Categorie: copywriting-sterk-merk copywriting-vastgoed

Cushman & Wakefield: een onklopbare naam in de internationale vastgoedwereld. Klasbak en wereldleider in bedrijfsvastgoed. Maar vooral: visionair in het lezen van de markt, het creëren van waterdichte strategieën én het bepalen van de toekomst in de sector. Aanwezig op alle continenten, met bakken expertise en een zeer herkenbaar smoelwerk. Je kan geen vacant winkelpand […]

[Daarom] De Woordnatie

U weet dat u het wilt. Jaag die stroom van knetterende copywriting doorheen uw marketing. Wek die eindelijk eens tot leven. It’s Alive! En nog geen klein beetje. De juiste teksten, daar gaan uw haren van rechtstaan. Daar komt stoom van uit uw oren.

De Woordnatie weet welke voltage het beste werkt. Want goed gedoseerde spanning zet dingen in beweging. Klanten, bijvoorbeeld. Die tegenwoordig alleen nog in actie schieten bij de juiste uppercut aan energie. Die smeken om communicatie die de juiste zekering aanzet.

Laat uw marketing het licht zien. Flip the switch, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen. Steek uw vingers in onze stopcontactpagina en geef ons een seintje.

 

 

Contacteer ons
Contact Details
info@woordnatie.be
Stanleystraat 6, 2018 Antwerpen
(+32) 0499 61 38 44
BE06 3086 8697
BE11 3631 5803 3248
BBRUBEBB