Cushman & Wakefield: wereldleider in vastgoed – met copywriting door De Woordnatie

Cushman & Wakefield: een onklopbare naam in de internationale vastgoedwereld. Klasbak en wereldleider in bedrijfsvastgoed. Maar vooral: visionair in het lezen van de markt, het creëren van waterdichte strategieën én het bepalen van de toekomst in de sector. Aanwezig op alle continenten, met bakken expertise en een zeer herkenbaar smoelwerk.

Je kan geen vacant winkelpand passeren of dat typische C&W-logo hangt erop te blinken. Die herkenbare beeldentaal omzetten naar superieure copy is dan ook essentieel. Voor de Belgische en Luxemburgse markt pepert De Woordnatie alle C&W-communicatie – soms met zachte witte, af en toe met straffe Cayenne. In drie talen – ENG, FR én NL – met de nadruk op Engelstalig.

 

When it comes to writing great engaging texts in no time, whether for online or offline and how complex your business may be, Rob from De Woordnatie is your man! Even with basic input he knows how to create appealing content that people want to read and share. – Norbert Padt, Head of Marketing & Communication Belgium & Luxembourg

DOCUMENTEN

Cushman & Wakefield Antwerp Office Report 2019 - copy by De Woordnatie

DOWNLOADEN

Cushman & Wakefield Antwerp Industrial Report 2019 - copy by De Woordnatie

DOWNLOADEN

PROJECTEN UIT DEZE CATEGORIE:

Employer Branding voor Matexi? Dat is ons werk.
Categorie: copywriting-vastgoed employer-branding

Hoe overtuig je de juiste profielen om te kiezen voor een bouwbedrijf/vastgoedontwikkelaar? Matexi zocht naar geëngageerde talenten, die hun schouders wilden zetten onder de missie van het bedrijf. Tijd voor een Employer Branding-campagne die de ziel van dit bedrijf perfect vatte. Proud to be Matexi Een project van Matexi is nooit zomaar een project. Het […]

ION – Develop Different. Vastgoedontwikkeling met karakter. Eigenzinnige copy.
Categorie: copywriting-vastgoed online-copywriting

ION – Develop Different is een apart beestje. Deze hyperambitieuze West-Vlaamse projectontwikkelaar schiet als een cheeta doorheen de vastgoedmarkt. Geen wonder dat dit bedrijf potten breekt als een van de snelst groeiende vastgoedontwikkelaars van België. ION verovert de harten van z’n klanten. Maar vooral: een steeds groter deel van de markt. Met slim uitgekozen projecten, […]

Copywriting voor Deloitte: het meest complexe, eenvoudig verwoord
Categorie: copywriting-sterk-merk

Deloitte is de grootste zakelijke en financiële dienstverlener ter wereld. Hun beroemde, simpele logo is overal bekend. Deloitte levert consultancy voor ondernemingen in elke mogelijke sector. Dit bedrijf barst van de expertise en diepgaande knowhow. En is een kennis-hub waaruit bedrijven kunnen putten in hun zoektocht naar groei en optimalisatie. Inzicht in zicht Deloitte levert […]

Cushman & Wakefield: wereldleider in vastgoed – met copywriting door De Woordnatie
Categorie: copywriting-sterk-merk copywriting-vastgoed

Cushman & Wakefield: een onklopbare naam in de internationale vastgoedwereld. Klasbak en wereldleider in bedrijfsvastgoed. Maar vooral: visionair in het lezen van de markt, het creëren van waterdichte strategieën én het bepalen van de toekomst in de sector. Aanwezig op alle continenten, met bakken expertise en een zeer herkenbaar smoelwerk. Je kan geen vacant winkelpand […]

NIVO finess’: copy voor kunstboek met recepten van sterrenchefs
Categorie: copywriting-sterk-merk print-copywriting

De Woordnatie schreef een boek. Over de gans. Vol recepten van sterrenchefs. In 3 talen. Hoe dát komt, dat is een fijn verhaal. Telefoon uit Malle. Of we misschien een boek willen schrijven. Een kunstboek, met unieke recepten van befaamde topchefs. Nu, als monumenten zoals Nick Bril, Vicki Geunes en Roger Van Damme – om […]

[Daarom] De Woordnatie

U weet dat u het wilt. Jaag die stroom van knetterende copywriting doorheen uw marketing. Wek die eindelijk eens tot leven. It’s Alive! En nog geen klein beetje. De juiste teksten, daar gaan uw haren van rechtstaan. Daar komt stoom van uit uw oren.

De Woordnatie weet welke voltage het beste werkt. Want goed gedoseerde spanning zet dingen in beweging. Klanten, bijvoorbeeld. Die tegenwoordig alleen nog in actie schieten bij de juiste uppercut aan energie. Die smeken om communicatie die de juiste zekering aanzet.

Laat uw marketing het licht zien. Flip the switch, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen. Steek uw vingers in onze stopcontactpagina en geef ons een seintje.

 

 

Contacteer ons
Contact Details
info@woordnatie.be
Stanleystraat 6, 2018 Antwerpen
(+32) 0499 61 38 44
BE06 3086 8697
BE11 3631 5803 3248
BBRUBEBB