Cushman & Wakefield: wereldleider in vastgoed – met copywriting door De Woordnatie

Cushman & Wakefield: een onklopbare naam in de internationale vastgoedwereld. Klasbak en wereldleider in bedrijfsvastgoed. Maar vooral: visionair in het lezen van de markt, het creëren van waterdichte strategieën én het bepalen van de toekomst in de sector. Aanwezig op alle continenten, met bakken expertise en een zeer herkenbaar smoelwerk.

Je kan geen vacant winkelpand passeren of dat typische C&W-logo hangt erop te blinken. Die herkenbare beeldentaal omzetten naar superieure copy is dan ook essentieel. Voor de Belgische en Luxemburgse markt pepert De Woordnatie alle C&W-communicatie – soms met zachte witte, af en toe met straffe Cayenne. In drie talen – ENG, FR én NL – met de nadruk op Engelstalig.

 

When it comes to writing great engaging texts in no time, whether for online or offline and how complex your business may be, Rob from De Woordnatie is your man! Even with basic input he knows how to create appealing content that people want to read and share. – Norbert Padt, Head of Marketing & Communication Belgium & Luxembourg

DOCUMENTEN

Cushman & Wakefield Antwerp Office Report 2019 - copy by De Woordnatie

DOWNLOADEN

Cushman & Wakefield Antwerp Industrial Report 2019 - copy by De Woordnatie

DOWNLOADEN

PROJECTEN UIT DEZE CATEGORIE:

Copywriting voor Proximus: Employer Branding-campagne met een digitale smoel
Categorie: copywriter copywriting copywriting-sterk-merk creative-copywriter creative-copywriting employer-branding

Think Possible – de talentversie De grootste telecomspeler van België zoekt nieuw talent. Tijd om het werkgeversmerk een duchtige opfrisbeurt te geven, dus! Dat gebeurt helemaal in lijn met de speelse Think Possible!-campagne van het geweldige Famous. De nieuwe slagzin: “Shape the future of digital with us!”  Dit keer aan de knoppen: het al even […]

de-woordnatie-sodexo
Copywriting voor Sodexo – Quality of Life services? Quality copywriting!
Categorie: copywriting-sterk-merk

Copywriting voor Sodexo: overtuigen op 3 fronten Wie kent er Sodexo niet? De afdeling Benefits & Rewards Services heeft één hoofdmissie: de kwaliteit van het leven verbeteren voor al haar klanten en gebruikers. In ons land is het bedrijf uitgever van salaris-evergreens zoals de maaltijdcheque en de ecocheque. Maar ook het huishouden maken ze draaglijker, […]

dewoordnatie-wdp
Copywriting voor WDP – Marktleider in logistiek vastgoed
Categorie: copywriting-interne-communicatie copywriting-sterk-merk

Copywriting voor WDP: Engels, Frans en Nederlands De Woordnatie schrijft met een team van Frans- en Engelstalige native speakers mee aan het geweldige verhaal van de marktleider in logistiek vastgoed. Letterlijk, want onze teksten zijn de peper en zout in de marketing-, sales- én interne communicatie van WDP – Warehouses with Brains. WDP: robuuster vind […]

Copywriting voor Overstock Garden: voetjes omhoog en genieten maar
Categorie: copywriting-customer-journey copywriting-sterk-merk

Met 22 fysieke winkels vol tuinmeubelen én een wervelende webshop is Overstock Garden wellicht de bekendste leverancier van tuinsets in België. Hun loungesets, tuintafels en tuinstoelen zijn terug te vinden in een hof near you. Een bloeiend bedrijf, dus. Met een geweldig assortiment dat inspeelt op elke budgetklasse – van stijlvol en prijsbewust tot high-end […]

Copywriting voor Tein Techology – Smart Copy meets Smart Tech
Categorie: copywriting-sterk-merk copywriting-tech

Onthoud die naam Tein Technology: de kans bestaat dat u de naam nog nooit gehoord hebt. Maar op het einde van deze case study gaat u ‘m nooit nog vergeten. Want bij elke stap die ons land zet richting slimme infrastructuur, Smart Cities en digitale innovatie, steekt de knowhow van dit Brusselse bedrijf de kop […]

[Daarom] De Woordnatie

U weet dat u het wilt. Jaag die stroom van knetterende copywriting doorheen uw marketing. Wek die eindelijk eens tot leven. It’s Alive! En nog geen klein beetje. De juiste teksten, daar gaan uw haren van rechtstaan. Daar komt stoom van uit uw oren.

De Woordnatie weet welke voltage het beste werkt. Want goed gedoseerde spanning zet dingen in beweging. Klanten, bijvoorbeeld. Die tegenwoordig alleen nog in actie schieten bij de juiste uppercut aan energie. Die smeken om communicatie die de juiste zekering aanzet.

Laat uw marketing het licht zien. Flip the switch, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen. Steek uw vingers in onze stopcontactpagina en geef ons een seintje.

 

 

Contacteer ons
Contact Details
info@woordnatie.be
Stanleystraat 6, 2018 Antwerpen
(+32) 0499 61 38 44
BE06 3086 8697
BE11 3631 5803 3248
BBRUBEBB