Sales copywriting: voluit voor klantvoordelen
Het klantenbestand van WDP varieert van grote kmo’s tot e-commerce giganten die tot in elke uithoek van de wereld actief zijn. Het komt er dus op aan om de juiste voordelen in de verf te zetten voor elk project. Door opportuniteiten en innovaties te benadrukken, nemen we potentiële klanten mee in het verhaal. En tonen we hen de toekomst van hun logistiek.
Salesbrochures, promotiefolders, landingspagina’s, technische troeven of vastgoedbeschrijvingen: alle copywriting voor WDP vertrekt vanuit wat de eindklant nodig heeft. Daarbij zijn technische specificaties belangrijk, dat spreekt. Maar het gaat ook om het creëren van een waardevolle identiteit voor elk project. Dat verhaal schrijven wij – en dat valt in de smaak.
Marketing copywriting: content voor slimme tools
De getalenteerde marketeers van WDP halen het onderste uit de kan om hun merk te verbeteren. En met succes. Elke technische innovatie zetten ze verrassend doeltreffend in de markt. Ze creëren digitale tools waar je mond van open valt. En houden op elk moment tientallen bordjes in de lucht – die dan ook nog eens allemaal mooi op hun plaats vallen als het erop aan komt.
Het grootste chocolademagazijn ter wereld, een virtuele 360° tool waarmee je magazijnen ontdekt, WDP Smart Energy voor efficiënt energiebeheer… Bij elk project zet Marketing de lijnen uit. Wij brouwen er het juiste verhaal tussen. Precies zoals dat moet.
Interne communicatie: focus op #TeamWDP
#TeamWDP haalt het beste uit zichzelf, elke dag opnieuw. Nogal wiedes dat zij heldere boodschappen, duidelijke verwachtingen, een creatieve werksfeer en de strafste interne communicatie verdienen. En jawel hoor, ook de communicatie van dat interne verhaal wordt geboren bij De Woordnatie.
In nauwe samenwerking met het marketingdepartement van WDP, brengen we alle medewerkers binnen #TeamWDP dichter bij elkaar. Of het nu gaat om een wervende onboarding-brochure, verstaanbare interne documenten, leuke mailings, creatieve Sinterklaascadeautjes of motiverende vacatureteksten: De Woordnatie levert de woorden die maximaal effect opleveren.
Zo bouwen we mee aan het verhaal van WDP
Copywriting voor WDP? Dat doen we in nauw overleg met hun interne marketeers. Op basis van een geschreven briefing of een digitaal interview. Flexibel, binnen de deadline én in drie talen. We creëren content voor:
- Sales copywriting
- promotiebrochures
- mailings
- blogs
- vastgoedbeschrijvingen
- landingspagina’s
- Interne communicatie
- onthaalbrochures
- beleidsdocumenten
- interne mailings
- creatieve out-of-officeberichten
- jaarverslagen
- code of conduct
- vacatures
- Marketing copywriting
- uitnodigingen voor events
- creatieve copywriting
- Sinterklaascadeaus
- teambuilding-initiatieven
- out-of-offices
- relatiegeschenken
- bannering
- merknamen voor projecten
- Marketingtools (WDP Smart Energy, WDP Xplore …)
- Scenario’s voor animatievideo’s en promovideo’s