Copywriting voor Tein Techology – Smart Copy meets Smart Tech

Onthoud die naam

Tein Technology: de kans bestaat dat u de naam nog nooit gehoord hebt. Maar op het einde van deze case study gaat u ‘m nooit nog vergeten.

Want bij elke stap die ons land zet richting slimme infrastructuur, Smart Cities en digitale innovatie, steekt de knowhow van dit Brusselse bedrijf de kop op.

Elke opdracht voor Tein Technology dompelt ons onder in een wondere wereld van techniek, innovatie en data. Copywriting was nog nooit zo boeiend.

Technologie voor de toekomst

Van waterwegen tot sluizen, van havens tot steden, de baanbrekende aanpak van Tein Technology bouwt de intelligente infrastructuur die onze levens ingrijpend verandert.

Ingewikkelde toestanden, vol bits & bites, firewalls, off-the-shelf-oplossingen gecombineerd met tailored IT. U begrijpt er wellicht geen bal van. Van die saaie, technische droge pap.

Smart copywriting 😉

We moeten elkaar geen Mieke noemen: de projecten van Tein Technology zijn verdomd complex. En toch staan we elke keer weer te popelen om de interviews te mogen afnemen. Want hoewel we géén techneuten zijn, hebben we wél een scherp brein en de goesting om in het onderwerp te vliegen.

Gelukkig werkt dat perfect. We duiken met frisse blik in elk verhaal. Bekijken de projecten met dezelfde verwondering als de klant die we proberen te bereiken. En spreken dezelfde taal, zodat de boodschap perfect doel treft.

Swing meets Techno(logy)

En omdat het verdorie kan, leggen we er nog wat swing in. Een bie-ba-be-loe-ba van tech-tech-tech. Want het is niet omdat het moeilijk is, dat het ook saai moet zijn – toch?

Voor Tein Technology schrijft De Woordnatie:

  • Engelstalige case studies
  • Engelstalige nieuwsberichten
  • Divers marketingmateriaal op aanvraag (NL/ENG)

DOCUMENTEN

Copywriting Digipolis case Tein Technology

DOWNLOADEN

Copywriting Ports of Zeebrugge & Ghent case Tein Technology

DOWNLOADEN

Copywriting MIFID II case Tein Technology

DOWNLOADEN

Copywriting Flemish Tunnels case Tein Technology

DOWNLOADEN

PROJECTEN UIT DEZE CATEGORIE:

Copywriting voor Tein Techology – Smart Copy meets Smart Tech
Categorie: copywriting-sterk-merk copywriting-tech

Onthoud die naam Tein Technology: de kans bestaat dat u de naam nog nooit gehoord hebt. Maar op het einde van deze case study gaat u ‘m nooit nog vergeten. Want bij elke stap die ons land zet richting slimme infrastructuur, Smart Cities en digitale innovatie, steekt de knowhow van dit Brusselse bedrijf de kop […]

Copywriting voor Deloitte: het meest complexe, eenvoudig verwoord
Categorie: copywriting-sterk-merk

Deloitte is de grootste zakelijke en financiële dienstverlener ter wereld. Hun beroemde, simpele logo is overal bekend. Deloitte levert consultancy voor ondernemingen in elke mogelijke sector. Dit bedrijf barst van de expertise en diepgaande knowhow. En is een kennis-hub waaruit bedrijven kunnen putten in hun zoektocht naar groei en optimalisatie. Inzicht in zicht Deloitte levert […]

Cushman & Wakefield: wereldleider in vastgoed – met copywriting door De Woordnatie
Categorie: copywriting-sterk-merk copywriting-vastgoed

Cushman & Wakefield: een onklopbare naam in de internationale vastgoedwereld. Klasbak en wereldleider in bedrijfsvastgoed. Maar vooral: visionair in het lezen van de markt, het creëren van waterdichte strategieën én het bepalen van de toekomst in de sector. Aanwezig op alle continenten, met bakken expertise en een zeer herkenbaar smoelwerk. Je kan geen vacant winkelpand […]

NIVO finess’: copy voor kunstboek met recepten van sterrenchefs
Categorie: copywriting-sterk-merk print-copywriting

De Woordnatie schreef een boek. Over de gans. Vol recepten van sterrenchefs. In 3 talen. Hoe dát komt, dat is een fijn verhaal. Telefoon uit Malle. Of we misschien een boek willen schrijven. Een kunstboek, met unieke recepten van befaamde topchefs. Nu, als monumenten zoals Nick Bril, Vicki Geunes en Roger Van Damme – om […]

Sprankelende copywriting voor Martini
Categorie: copywriting-reclame copywriting-sterk-merk

Aperitivo Time? Ge moogt gerust zijn. Martini gooide de deuren van Caffe Torino – een unieke pop-up cocktailbar – open. Terwijl De Woordnatie copywriting voor Martini leverde die deed watertanden. De opdracht: onlineteksten schrijven om fijnproevers en masse op de barkruk te krijgen. Maar ook: thuisblijvers overhalen om gebruik te maken van de unieke cocktails-aan-huis-formule. We […]

[Daarom] De Woordnatie

U weet dat u het wilt. Jaag die stroom van knetterende copywriting doorheen uw marketing. Wek die eindelijk eens tot leven. It’s Alive! En nog geen klein beetje. De juiste teksten, daar gaan uw haren van rechtstaan. Daar komt stoom van uit uw oren.

De Woordnatie weet welke voltage het beste werkt. Want goed gedoseerde spanning zet dingen in beweging. Klanten, bijvoorbeeld. Die tegenwoordig alleen nog in actie schieten bij de juiste uppercut aan energie. Die smeken om communicatie die de juiste zekering aanzet.

Laat uw marketing het licht zien. Flip the switch, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen. Steek uw vingers in onze stopcontactpagina en geef ons een seintje.

 

 

Contacteer ons
Contact Details
info@woordnatie.be
Stanleystraat 6, 2018 Antwerpen
(+32) 0499 61 38 44
BE06 3086 8697
BE11 3631 5803 3248
BBRUBEBB